Przedstawiam inspirującą historię sukcesu: w zaledwie 3 miesiące pomogliśmy naszej klientce zdobyć 30 tysięcy obserwujących oraz osiągnąć 4 miliony organicznych wyświetleń na TikToku. Dzięki naszej współpracy, przy minimalnym nakładzie finansowym – poniżej 2000 zł netto miesięcznie – udało się osiągnąć imponujące rezultaty.
Zakres działań:
- Konsultacja strategii
- Stworzenie scenariuszy
- Montaż
- Publikacja, analiza i raport
Częstotliwość:
Średnio 4,5 TikToka miesięcznie.
Koszty:
Poniżej 2000zł netto miesięcznie.
Strategia:
Przed rozpoczęciem działań marketingowych pochyliliśmy się nad strategią.
Skupiliśmy się przede wszystkim na określeniu grupy docelowej oraz spisaniu wszystkich propozycji wartości.
Zdecydowaliśmy, że chcemy zbudować przewagę rynkową w postaci marki osobistej właścicielki pensjonatu.
Liczymy, że w trakcie decyzji klienta o wyborze noclegu na wakacje, marka osobista odegra kluczową rolę.

Scenariusze:
Tworząc scenariusze opierałem się na założeniu, że filmy mają być przede wszystkim ciekawą rozrywką dla jak najszerszej publiczności oraz przekazywać międzywierszami kolejne propozycje wartości klienta.
Np. Zrobiliśmy ciekawy dla widzów film wyjaśniający różnice między podejściem Włochów do śniadań, a podejściem Polaków. I wpletliśmy w niego między wierszami informacje o tym, że w pensjonacie klientki są serwowane śniadania oraz są dostępne w wersji i po włosku i po polsku.
Wyzwaniem w początkowej fazie działań zawsze jest wytypowanie linii contentu, którą ludzie rzeczywiście będą chcieli oglądać.
Wytypowaliśmy kilka kategorii contentu, które w naszych oczach miały szansę się spodobać widzom:
- Bieżące informacje o działaniu pensjonatu
- Edukacja o Sycylii dla turystów
- Edukacja językowa dla turystów
- Różnice kulturowe
Nagraliśmy po parę filmów dla każdej z tych kategorii, aby przetestować, które z nich rzeczywiście spodobają się widzom.
Po testach okazało się, że dosłownie wszystkie są chętnie oglądane. Żaden opublikowany film nie miał mniej niż 40 tys. wyświetleń.
Wyniki:
Wzrost obserwujących: W 3 miesiące działań udało nam się zgromadzić organicznie 30 tys. obserwujących.

Zasięg:
Opublikowaliśmy w tym czasie 11 filmów, które średnio osiągały 371 tys. wyświetleń. Najpopularniejszy z nich zdobył 1.1 mln wyświetleń.

Poprowadzę Twój profil
Zarezerwuj bezpłatne, niezobowiązujące spotkanie, na którym wspólnie stworzymy skuteczny plan na zdobycie popularności dla Twojej firmy.
Jeśli plan Cię przekona – przejdziemy do realizacji.

Beniamin Spyra
Konsultant Strategii Sprzedaży i Marketingu
Zobacz inne case studies:
![4 435 zamówień z TikToka [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-Kopia-–-TikTok-dla-branzy-kosmetycznej-2.jpg)
4 435 zamówień z TikToka [Case Study]
Poprowadziłem kampanię reklamową na TikToku, która wygenerowała dla klienta 4 435 zamówień w średnim koszcie 4,60zł / zamówienie. Produkcja filmów:Mój zespół nagrał 5 filmów reklamowych. Każdy film prezentował ofertę klienta na nieco inny sposób - początkowo nie...
![Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-zwrot200.jpg)
Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]
Klient uzyskał dwukrotny zwrot z kampanii na TikToku. Klient ma 100% marży na produkcie. Niemal cały przychód ponad koszty kampanii to był czysty zysk. Kampanii, której w rzeczywistości nie zrobiliśmy… Klient:Klient to BookPack.pl. Jest to sklep internetowy oferujący...
Nie znaleziono żadnych wyników
Nie znaleziono szukanej strony. Proszę spróbować innej definicji wyszukiwania lub zlokalizować wpis przy użyciu nawigacji powyżej.