Zamysł:
Klient poprosił zamówił u nas 5 filmów reklamowych. W czego w skład wchodzi:
- Stworzenie 5 scenariuszy reklam
- Znalezienie aktorki do reklam
- Znalezienie lokalizacji do reklam
- Nagranie 5 filmów reklamowych
- Zmontowanie filmów
Oraz poprowadzenie kampani reklamowej przez tydzień:
- Pomoc w instalacji piksela
- Konfiguracje reklam
- Wysłanie raportu z wynikami i wnioskami
Klient chciał, żebyśmy wykonali podwaliny pod kampanię i wprowadzili ją w ruch. A dalsze prowadzenie kampanii chciał zlecić swoim etatowym pracownikom.

Scenariusze:
Klient dostarczył nam wszystkie informacje dotyczące jego produktów – w tym najważniejsze propozycje wartości jego oferty.
Na podstawie tych informacji stworzyłem 5 scenariuszy reklam. Każdy z nich kładł nacisk na inną propozycję wartości jego oferty.
W ten sposób chcieliśmy przetestować w praktyce, który argument najbardziej przemawia do konsumentów.
Nagrania:
Klient dostarczył nam swoje produkty kurierem.
Wynajęliśmy apartament na AirBNB z bardzo ładną kuchnią pod nagrania.
Aktorkę zapewniliśmy my.
Nagrania wykonaliśmy w trakcie jednego dnia zdjęciowego.
Montaż:
Nasza montażystka ekspresowo zmontowała filmy w kilka dni.
Montaż był, szybki, dynamiczny, wspomagający wydzielanie dopaminy.
Na film nałożyliśmy transkrypcję tekstu mówionego. Użyliśmy zwykłych, białych, minimalistycznych napisów.
@kuchniasklep.pl_ Kup zestaw Smeg 28% taniej na KuchniaSklep.pl 🫖 #Smeg #KuchniaSklep #Czajnik ♬ dźwięk oryginalny - kuchniasklep.pl
@kuchniasklep.pl_ Legendarny czajnik Smeg za 599zł na KuchniaSklep.pl! 🫖 #Smeg #KuchniaSklep #Czajnik ♬ dźwięk oryginalny - kuchniasklep.pl
@kuchniasklep.pl_ Kup Smega za 69zł miesięcznie na KuchniaSklep.pl! 🫖 #Smeg #KuchniaSklep #Czajnik ♬ dźwięk oryginalny - kuchniasklep.pl
Budżet reklamowy i konfiguracja reklam:
Z troski o portfel klienta rekomenduję zaczynać kampanie reklamowe z najmniejszym możliwym budżetem, aby jak najmniejszym kosztem przetestować, czy reklama w ogóle będzie sprzedawać.
Zaczęliśmy więc od ustawienia reklam na tydzień z łącznym budżetem 500zł.
Wynik:
W 7 dni wydaliśmy 489zł na wyświetlanie się reklam i pozyskaliśmy 7 zamówień w średniej wartości 653zł.
Łącznie konsumenci wydali 4 571zł po zobaczeniu naszych reklam.
Osiągneliśmy 934% zwrotu z budżetu reklamowego.

Dalsze kroki:
W ramach naszej usługi wykonaliśmy test – reklamy rzeczywiście sprzedają.
Wydaliśmy na ten test 500zł. Budżet od razu się zwrócił. Poznaliśmy wynik – reklamy zwracają się 9 krotnie.
Mając przekonanie co do skuteczności zwrotu z reklam, warto zacząć wpłacać większe budżety.
W większości przypadków, po wpłaceniu 10 krotnie większego budżetu, reklama utrzymuje swój stopień zwrotu i przynosi 10 krotnie większy przychód.
Zgodnie z prośbą klienta oddałem wodze kampanii w ręce jego pracowników i zostawiłem go z tymi rekomendacjami.
reklamuj się na tiktoku!
Zarezerwuj bezpłatne spotkanie, na którym przegadamy temat kampanii reklamowej dla Twojej firmy na TikToku, Facebooku, Instagramie, Google X lub innych serwisach!

Beniamin Spyra
Konsultant Strategii Sprzedaży i Marketingu
512 507 623
Kontakt@Contenty.pl
Zobacz inne case studies:
![Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2025/01/odzera.jpg)
Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]
Przedstawiam inspirującą historię sukcesu: w zaledwie 3 miesiące pomogliśmy naszej klientce zdobyć 30 tysięcy obserwujących oraz osiągnąć 4 miliony organicznych wyświetleń na TikToku. Dzięki naszej współpracy, przy minimalnym nakładzie finansowym – poniżej 2000 zł netto miesięcznie – udało się osiągnąć imponujące rezultaty.
![4 435 zamówień z TikToka [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-Kopia-–-TikTok-dla-branzy-kosmetycznej-2.jpg)
4 435 zamówień z TikToka [Case Study]
Poprowadziłem kampanię reklamową na TikToku, która wygenerowała dla klienta 4 435 zamówień w średnim koszcie 4,60zł / zamówienie. Produkcja filmów:Mój zespół nagrał 5 filmów reklamowych. Każdy film prezentował ofertę klienta na nieco inny sposób - początkowo nie...
![Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-zwrot200.jpg)
Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]
Klient uzyskał dwukrotny zwrot z kampanii na TikToku. Klient ma 100% marży na produkcie. Niemal cały przychód ponad koszty kampanii to był czysty zysk. Kampanii, której w rzeczywistości nie zrobiliśmy… Klient:Klient to BookPack.pl. Jest to sklep internetowy oferujący...