CMOmat
Doradztwo marketingowe w abonamencie
Jak to działa?
Audyt działań marketingowych
Zaczynamy od szczegółowej analizy Twoich obecnych działań marketingowych. Identyfikujemy, które działania rzeczywiście przynoszą klientów, a które wymagają optymalizacji.


Tworzymy tabelę PDCA
Przygotujemy przejrzystą tabelę PDCA – centrum procesu naszej współpracy. Przy jej pomocy planujemy, które elementy marketingu wymagają piorytetowej optymalizacji. Tabela będzie również miernikiem efektywności naszych działań.

Strategia oparta na danych


Wdrożenie i optymalizacja
Zaplanujemy proces wdrożenia dodatkowych działań marketingowych oraz procesy ich optymalizacji.
Dodatkowe działania możesz wykonać sam, możemy pomóc je wdrożyć Twojemu zespołowi lub może wykonać je nasza agencja marketingowa.

Skalowanie sukcesu
Po osiągnięciu pierwszych rezultatów, skupiamy się na skalowaniu działań i zwiększaniu efektywności. Wprowadzamy automatyzacje, testujemy nowe kanały, aby zmaksymalizować Twój zysk ze współpracy.

Chcesz najpierw przegadać ten temat?

Spotkaj się ze mną na pierwszą, bezpłatną konsultacje.
BEZPŁATNA
NIEZOBOWIĄZUJĄCA
ROZMOWA
30 minutowe spotkanie na Google Meecie.
Zobacz moje case studies:
![Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2025/01/odzera.jpg)
Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]
Przedstawiam inspirującą historię sukcesu: w zaledwie 3 miesiące pomogliśmy naszej klientce zdobyć 30 tysięcy obserwujących oraz osiągnąć 4 miliony organicznych wyświetleń na TikToku. Dzięki naszej współpracy, przy minimalnym nakładzie finansowym – poniżej 2000 zł netto miesięcznie – udało się osiągnąć imponujące rezultaty.
![4 435 zamówień z TikToka [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-Kopia-–-TikTok-dla-branzy-kosmetycznej-2.jpg)
4 435 zamówień z TikToka [Case Study]
Poprowadziłem kampanię reklamową na TikToku, która wygenerowała dla klienta 4 435 zamówień w średnim koszcie 4,60zł / zamówienie. Produkcja filmów:Mój zespół nagrał 5 filmów reklamowych. Każdy film prezentował ofertę klienta na nieco inny sposób - początkowo nie...
![Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-zwrot200.jpg)
Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]
Klient uzyskał dwukrotny zwrot z kampanii na TikToku. Klient ma 100% marży na produkcie. Niemal cały przychód ponad koszty kampanii to był czysty zysk. Kampanii, której w rzeczywistości nie zrobiliśmy… Klient:Klient to BookPack.pl. Jest to sklep internetowy oferujący...