- Proces onboardingu
- Proces realizacji kampanii reklamowej
- Proces prowadzenia profilu na TikToku
Kiedy zaczynam pracę?
Gdy tylko otrzymam od Ciebie podpisaną umowę oraz przelew, wystartuje równocześnie proces onboardingu oraz wybranej przez Ciebie usługi.
Proces onboardingu
Proces onboardingu to inaczej proces wdrożenia. Ja i Ty będziemy musieli wykonać parę jednorazowych czynności, aby przygotować wszystko co potrzebne do realizacji usługi. Wygląda on tak:
Od jego początku do końca minie około 14 dni roboczych.
Proces realizacji kampanii reklamowej
Po otrzymaniu briefa (początek procesu onboardingu) zaczyna się właściwa usługa. Wygląda ona tak:
Od otrzymania przelewu i briefa minie około 30 dni roboczych do ustawienia reklam.
Proces prowadzenia profilu na TikToku
Po otrzymaniu briefa, zaczynam pracę nad obsługą Twojego konta na TikToku. Proces wygląda tak:
Od otrzymania przelewu i briefa do publikacji pierwszego TikToka minie około 25 dni roboczych.
Analogiczny proces jest powtarzany:
- Co 2 miesiące w przypadku publikacji 1 raz w tygodniu
- Co miesiąc w przypadku publikacji 2 razy w tygodniu lub cześciej
To też może Cię zainteresować:
Marketing dla startupów: Jak zdobyć serca (i portfele) klientów w 2025 roku?
Bycie startuperem w 2025 roku to wyzwanie. W gąszczu konkurencji i zmieniających się trendów marketingowych warto postawić na niezmienne, sprawdzone metody budowania przewagi rynkowej.
Oto 7 kluczowych kroków, które pomogą Ci zbudować skuteczny marketing w Twoim startupie.
4 435 zamówień z TikToka [Case Study]
Poprowadziłem kampanię reklamową na TikToku, która wygenerowała dla klienta 4 435 zamówień w średnim koszcie 4,60zł / zamówienie. Produkcja filmów:Mój zespół nagrał 5 filmów reklamowych. Każdy film prezentował ofertę klienta na nieco inny sposób - początkowo nie...
Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]
Klient uzyskał dwukrotny zwrot z kampanii na TikToku. Klient ma 100% marży na produkcie. Niemal cały przychód ponad koszty kampanii to był czysty zysk. Kampanii, której w rzeczywistości nie zrobiliśmy… Klient:Klient to BookPack.pl. Jest to sklep internetowy oferujący...
Podoba Ci się merytoryka?
Staram się wyróżnić ponad innych dając konkretne informacje przydatne dla osób, które planują w najbliższym czasie zacząć reklamować się na TikToku:
- Co poniedziałek nowy wpis na blogu
- Co środę nowy wpis na LinkedInie
- Co piątek nowy post na Facebooku
Jeżeli podoba ci się mój sposób pisania, to zaobserwuj mnie w swoim ulubionym social medium, aby tego typu artykuły wyświetlały Ci się częściej.
Beniamin Spyra
Founder Contenty.pl
Obserwuj, gdzie Ci wygodnie:
Artykuł nie wyczerpał twojej ciekawości?
Dopytaj o szczegół, który Cię zastanawia.
Najnowsze komentarze