- Proces onboardingu
- Proces realizacji kampanii reklamowej
- Proces prowadzenia profilu na TikToku

Kiedy zaczynam pracę?
Gdy tylko otrzymam od Ciebie podpisaną umowę oraz przelew, wystartuje równocześnie proces onboardingu oraz wybranej przez Ciebie usługi.
Proces onboardingu
Proces onboardingu to inaczej proces wdrożenia. Ja i Ty będziemy musieli wykonać parę jednorazowych czynności, aby przygotować wszystko co potrzebne do realizacji usługi. Wygląda on tak:

Od jego początku do końca minie około 14 dni roboczych.
Proces realizacji kampanii reklamowej
Po otrzymaniu briefa (początek procesu onboardingu) zaczyna się właściwa usługa. Wygląda ona tak:

Od otrzymania przelewu i briefa minie około 30 dni roboczych do ustawienia reklam.
Proces prowadzenia profilu na TikToku
Po otrzymaniu briefa, zaczynam pracę nad obsługą Twojego konta na TikToku. Proces wygląda tak:

Od otrzymania przelewu i briefa do publikacji pierwszego TikToka minie około 25 dni roboczych.
Analogiczny proces jest powtarzany:
- Co 2 miesiące w przypadku publikacji 1 raz w tygodniu
- Co miesiąc w przypadku publikacji 2 razy w tygodniu lub cześciej
To też może Cię zainteresować:

5 rzeczy, które MUSISZ mieć na swojej stronie internetowej
5 rzeczy, które MUSISZ mieć na swojej stronie internetowej Wiele kampanii reklamowych kończy się niepowodzeniem ponieważ strona internetowa nie zawiera jednej lub kilku kluczowych informacji. Często się zdarza, że oferta jest dobra, reklama jest dobra, klient jest...

Które metody marketingowe WYBRAĆ, aby nie stracić kasy?
Które metody marketingowe WYBRAĆ, aby nie stracić kasy?Gdy tylko skończysz tworzenie produktu prawdopodobnie chciałbyś zacząć niezwłocznie z nim docierać do klientów. Tylko jakie metody marketingu wybrać, żeby nie przepalić twojego budżetu na marne? W tym filmie...
![Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2025/01/odzera.jpg)
Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]
Przedstawiam inspirującą historię sukcesu: w zaledwie 3 miesiące pomogliśmy naszej klientce zdobyć 30 tysięcy obserwujących oraz osiągnąć 4 miliony organicznych wyświetleń na TikToku. Dzięki naszej współpracy, przy minimalnym nakładzie finansowym – poniżej 2000 zł netto miesięcznie – udało się osiągnąć imponujące rezultaty.
Podoba Ci się merytoryka?
Staram się wyróżnić ponad innych dając konkretne informacje przydatne dla osób, które planują w najbliższym czasie zacząć reklamować się na TikToku:
- Co poniedziałek nowy wpis na blogu
- Co środę nowy wpis na LinkedInie
- Co piątek nowy post na Facebooku
Jeżeli podoba ci się mój sposób pisania, to zaobserwuj mnie w swoim ulubionym social medium, aby tego typu artykuły wyświetlały Ci się częściej.

Beniamin Spyra
Founder Contenty.pl
Obserwuj, gdzie Ci wygodnie:
Artykuł nie wyczerpał twojej ciekawości?
Dopytaj o szczegół, który Cię zastanawia.
Najnowsze komentarze