Profile na TikToku
Paulina Wojciechowska
Rodzaj działalności: Pensjonat
Zakres działań: Scenariusze i montaż
Start działań: 7 listopada 2024
Koncept:
Chcemy zbudować markę osobistą właścicielki pensjonatu. Docelowo marka osobista ma stać się propozycją wartości, którą klientka wygrywa starcie z konkurencją. Działamy jedynie organicznie, bez użycia płatnych reklam.
Rezultaty (stan na 6 stycznia 2025):
Średnia wyświetleń, to 467 tys. wyświetleń na film.
Najpopularniejszy film zdobył 1 mln wyświetleń.
W 2 miesiące działań zdobyliśmy 26 tys. obserwujących.
@paulina_ilvivaiobnb Link do bookingu jest w bio 🙂 🇮🇹 #PaulinaWojciechowska #Sycylia #pensjonat ♬ Italian Lasagna - Kley Kley
@paulina_ilvivaiobnb Ty też możesz się zatrzymać, ale w moim pensjonacie na Sycylii 😊 Link w bio 🇮🇹🍝
♬ dźwięk oryginalny - Paulina | Pensjonat na Sycylii
@paulina_ilvivaiobnb Link do rezerwacji noclegu w bio 😁 🇮🇹#PaulinaWojciechowska #Sycylia #pensjonat ♬ Beautiful Italia - Michael David Barresi & Primetime Tracks






eXc
Rodzaj działalności: Producent akcesoriów do telefonów
Zakres działań: Scenariusze, nagrania, montaż, wsparcie reklamami
Start działań: marzec 2021
Koncept:
Chcemy zbudować rozpoznawalność produktów klienta. Ma ona sprawić, że jego produkty będą częściej zauważalne na półkach sklepowych przez klientów.
Rezultaty (stan na 6 stycznia 2025):
Średnia wyświetleń ostatnich 10 filmów, to 105 tys. wyświetleń na film.
Najpopularniejszy film zdobył 981 tys. wyświetleń.
Udało nam się zgromadzić 19 tys. obserwujących.
@excmobile Wszystkie nasze uchwyty na telefon zobaczycie na excmobile.eu 🔌 #eXc #nieuczesana #uchwyt ♬ dźwięk oryginalny - eXc
@excmobile A Wy za co nas kochacie? 🥰 #excmobile #telefon #smartfon ♬ Hi Fi Superstar (Radio Edit) - Wet Fingers & DJ Adamus & Mafia Mike
@excmobile Oznacz osobę, która nie podołałaby temu wyzwaniu 😀 #exc #kabelusb #smartfon ♬ dźwięk oryginalny - eXc






Beniamin
Rodzaj działalności: Influencer
Zakres działań: Scenariusze, nagrania, montaż
Start działań: czerwiec 2020
Koncept:
Chcemy zbudować popularny profil w tematyce jazdy na rolkach i łyżwach, aby sprzedawać w nim posty sponsorowane firmom.
Rezultaty (stan na 6 stycznia 2025):
Średnia wyświetleń ostatnich 10 filmów, to 196 tys. wyświetleń na film.
Najpopularniejszy film zdobył 2 mln. wyświetleń.
Udało nam się zgromadzić 100 tys. obserwujących.
@beniaminspyra A Ty co jeszcze zabierzesz ze sobą na #rolki? 🍒Pamiętaj, że nowy dżem Łowicz w tubce możesz zabrać ze sobą gdziekolwiek jesteś! 😀 #reklama #chwytajdżem #gdziekolwiekjesteś ♬ dźwięk oryginalny - Beniamin
@beniaminspyra Ile z tych punktów Cię dotyczy? 😀 #rolki #Beniamin #sport ♬ Makeba - Jain
@beniaminspyra Też zdarza Wam się blokować ze strachu przez upadkiem? :c #rolki #upadek #stadionśląski ♬ GigaChad Theme - Phonk House Version - g3ox_em





Zobacz też case studies:
![Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2025/01/odzera.jpg)
Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]
Przedstawiam inspirującą historię sukcesu: w zaledwie 3 miesiące pomogliśmy naszej klientce zdobyć 30 tysięcy obserwujących oraz osiągnąć 4 miliony organicznych wyświetleń na TikToku. Dzięki naszej współpracy, przy minimalnym nakładzie finansowym – poniżej 2000 zł netto miesięcznie – udało się osiągnąć imponujące rezultaty.
![4 435 zamówień z TikToka [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-Kopia-–-TikTok-dla-branzy-kosmetycznej-2.jpg)
4 435 zamówień z TikToka [Case Study]
Poprowadziłem kampanię reklamową na TikToku, która wygenerowała dla klienta 4 435 zamówień w średnim koszcie 4,60zł / zamówienie. Produkcja filmów:Mój zespół nagrał 5 filmów reklamowych. Każdy film prezentował ofertę klienta na nieco inny sposób - początkowo nie...
![Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2024/05/Kopia-–-zwrot200.jpg)
Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]
Klient uzyskał dwukrotny zwrot z kampanii na TikToku. Klient ma 100% marży na produkcie. Niemal cały przychód ponad koszty kampanii to był czysty zysk. Kampanii, której w rzeczywistości nie zrobiliśmy… Klient:Klient to BookPack.pl. Jest to sklep internetowy oferujący...