Produkcja filmów:
Mój zespół nagrał 5 filmów reklamowych. Każdy film prezentował ofertę klienta na nieco inny sposób – początkowo nie wiedzieliśmy, który sposób będzie najskuteczniejszy. Wszystkie te filmy zawierały bazę wspólną:
- Bezpośrednio skierowaną ofertę
- Podkreślenie najważniejszych przewag konkurencyjnych
- Instrukcje jak działa serwis
Optymalizacja reklam:
Po wyprodukowaniu filmów, skonfigurowałem je jako reklamy TikTok Ads. Następnie co tydzień dokonywałem analizy obecnych wyników oraz wprowadzałem drobne poprawki w celu maksymalizacji zysków.
Minimalizacja ryzyka:
Z troski o portfel klienta obraliśmy plan, który minimalizował potencjalne straty w przypadku niepowodzenia. Klient początkowo zapłacił jedynie za:
- Wyprodukowanie 5 filmów reklamowych
- Optymalizacja reklam przez 5 tygodni
- Minimalny budżet reklamowy na 5 tygodni wyświetlania się reklam
czyli niecałe 2 000zł miesięcznie przez 3 miesiące.
W te 5 początkowych tygodni, reklama zaczęła przynosić zwrot, więc klient czuł, że bezpiecznie może zainwestować kolejne 22 000 zł, aby zmaksymalizować zyski z kampanii.
Wynik:
W 4 miesiące udało mi się tymi reklamami pozyskać 4 435 zamówień w średniej cenie 4,60zł / zamówienie.
W 2023r. 67% klientów Contenty.pl uzyskało dwukrotny lub wyższy zwrot z kampanii reklamowej na TikToku.
Ale… nie każdy produkt nadaje się na kampanie tego typu. Umów się na bezpłatną rozmowę ze mną, abym mógł zweryfikować, czy taka kampania ma prawo się udać w przypadku Twojego produktu.
umów się na spotkanie
Na spotkaniu zadam Ci serie pytań, które zweryfikują czy Twój produkt nadaje się na tego typu kampanie. 2 na 3 klientów, których produkt pozytywnie przeszedł weryfikacje osiągnęło dwukrotny lub wyższy zwrot z kampanii.
Beniamin Spyra
Specjalista TikTok Ads