
1. Wypełnij briefa.
Brief to formularz w którym chcę od Ciebie uzyskać wszystkie potrzebne informacje o Twojej marce oraz Twoich produktach i usługach, do rozpoczęcia prac.
2. Założ konto na TikToku i wyślij mi dostęp.
TikTok niestety nie ma opcji nadania komuś dostępu jak np. na Facebooku. Założ konto swojej firmy na TikToku, a następnie wyślij mi login i hasło.
Jeśli potrzebujesz pomocy, tu jest instrukcja jak założyć konto na TikToku.

Jak założyć konto firmowe na TikToku?
Szybka i konkretna instrukcja jak założyć konto firmowe na TikToku krok po kroku. Załóż konto firmowe na TikToku i zacznij zdobywać klientów!
3. Założ Konto Reklamowe i wyślij mi jego ID.
Oprócz konta na TikToku, potrzebujesz również Konto Reklamowe.
Założ je, podaj mi jego ID, ja wyślę Ci prośbę o dostęp, a następnie będziesz mógł ją zaakceptować.
Jeśli potrzebujesz pomocy, tu jest instrukcja jak założyć konto reklamowe.

Jak założyć Konto Reklamowe na TikToku?
Szybka i konkretna instrukcja jak założyć Konto Reklamowe na TikToku. Załóż swoje konto reklamowe w 2 minuty i zacznij pozyskiwać klientów!
4. Wpłać budżet reklamowy.
Po Twojej stronie została już ostatnia rzecz do zrobienia. Trzeba zasilić Twoje saldo, które TikTok będzie zużywać na wyświetlanie reklam.
Jeśli potrzebujesz pomocy, tu jest instrukcja jak to zrobić:
![Jak wpłacić budżet reklamowy na TikToka? [Szybka i konkretna instrukcja]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2023/06/Jak-wplacic-budzet-reklamowy-na-tiktoka.jpg)
Jak wpłacić budżet reklamowy na TikToka? [Szybka i konkretna instrukcja]
Szybka i konkretna instrukcja jak wpłacić budżet reklamowy na TikToka. Uzupełnij saldo i zacznij się reklamować od zaraz!
To też może Cię zainteresować:

5 rzeczy, które MUSISZ mieć na swojej stronie internetowej
5 rzeczy, które MUSISZ mieć na swojej stronie internetowej Wiele kampanii reklamowych kończy się niepowodzeniem ponieważ strona internetowa nie zawiera jednej lub kilku kluczowych informacji. Często się zdarza, że oferta jest dobra, reklama jest dobra, klient jest...

Które metody marketingowe WYBRAĆ, aby nie stracić kasy?
Które metody marketingowe WYBRAĆ, aby nie stracić kasy?Gdy tylko skończysz tworzenie produktu prawdopodobnie chciałbyś zacząć niezwłocznie z nim docierać do klientów. Tylko jakie metody marketingu wybrać, żeby nie przepalić twojego budżetu na marne? W tym filmie...
![Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]](https://contenty.pl/wp-content/uploads/2025/01/odzera.jpg)
Od Zera do Influencera w 3 miesiące [Case Study]
Przedstawiam inspirującą historię sukcesu: w zaledwie 3 miesiące pomogliśmy naszej klientce zdobyć 30 tysięcy obserwujących oraz osiągnąć 4 miliony organicznych wyświetleń na TikToku. Dzięki naszej współpracy, przy minimalnym nakładzie finansowym – poniżej 2000 zł netto miesięcznie – udało się osiągnąć imponujące rezultaty.
Podoba Ci się merytoryka?
Staram się wyróżnić ponad innych dając konkretne informacje przydatne dla osób, które planują w najbliższym czasie zacząć reklamować się na TikToku:
- Co poniedziałek nowy wpis na blogu
- Co środę nowy wpis na LinkedInie
- Co piątek nowy post na Facebooku
Jeżeli podoba ci się mój sposób pisania, to zaobserwuj mnie w swoim ulubionym social medium, aby tego typu artykuły wyświetlały Ci się częściej.

Beniamin Spyra
Founder Contenty.pl
Obserwuj, gdzie Ci wygodnie:
Artykuł nie wyczerpał twojej ciekawości?
Dopytaj o szczegół, który Cię zastanawia.
Najnowsze komentarze