1. Wypełnij briefa.
Brief to formularz w którym chcę od Ciebie uzyskać wszystkie potrzebne informacje o Twojej marce oraz Twoich produktach i usługach, do rozpoczęcia prac.
2. Założ konto na TikToku i wyślij mi dostęp.
TikTok niestety nie ma opcji nadania komuś dostępu jak np. na Facebooku. Założ konto swojej firmy na TikToku, a następnie wyślij mi login i hasło.
Jeśli potrzebujesz pomocy, tu jest instrukcja jak założyć konto na TikToku.
Jak założyć konto firmowe na TikToku?
Szybka i konkretna instrukcja jak założyć konto firmowe na TikToku krok po kroku. Załóż konto firmowe na TikToku i zacznij zdobywać klientów!
3. Założ Konto Reklamowe i wyślij mi jego ID.
Oprócz konta na TikToku, potrzebujesz również Konto Reklamowe.
Założ je, podaj mi jego ID, ja wyślę Ci prośbę o dostęp, a następnie będziesz mógł ją zaakceptować.
Jeśli potrzebujesz pomocy, tu jest instrukcja jak założyć konto reklamowe.
Jak założyć Konto Reklamowe na TikToku?
Szybka i konkretna instrukcja jak założyć Konto Reklamowe na TikToku. Załóż swoje konto reklamowe w 2 minuty i zacznij pozyskiwać klientów!
4. Wpłać budżet reklamowy.
Po Twojej stronie została już ostatnia rzecz do zrobienia. Trzeba zasilić Twoje saldo, które TikTok będzie zużywać na wyświetlanie reklam.
Jeśli potrzebujesz pomocy, tu jest instrukcja jak to zrobić:
Jak wpłacić budżet reklamowy na TikToka? [Szybka i konkretna instrukcja]
Szybka i konkretna instrukcja jak wpłacić budżet reklamowy na TikToka. Uzupełnij saldo i zacznij się reklamować od zaraz!
To też może Cię zainteresować:
Marketing dla startupów: Jak zdobyć serca (i portfele) klientów w 2025 roku?
Bycie startuperem w 2025 roku to wyzwanie. W gąszczu konkurencji i zmieniających się trendów marketingowych warto postawić na niezmienne, sprawdzone metody budowania przewagi rynkowej.
Oto 7 kluczowych kroków, które pomogą Ci zbudować skuteczny marketing w Twoim startupie.
4 435 zamówień z TikToka [Case Study]
Poprowadziłem kampanię reklamową na TikToku, która wygenerowała dla klienta 4 435 zamówień w średnim koszcie 4,60zł / zamówienie. Produkcja filmów:Mój zespół nagrał 5 filmów reklamowych. Każdy film prezentował ofertę klienta na nieco inny sposób - początkowo nie...
Kampania, która zwróciła się dwukrotnie mimo że jej nie zrobiliśmy [Case Study]
Klient uzyskał dwukrotny zwrot z kampanii na TikToku. Klient ma 100% marży na produkcie. Niemal cały przychód ponad koszty kampanii to był czysty zysk. Kampanii, której w rzeczywistości nie zrobiliśmy… Klient:Klient to BookPack.pl. Jest to sklep internetowy oferujący...
Podoba Ci się merytoryka?
Staram się wyróżnić ponad innych dając konkretne informacje przydatne dla osób, które planują w najbliższym czasie zacząć reklamować się na TikToku:
- Co poniedziałek nowy wpis na blogu
- Co środę nowy wpis na LinkedInie
- Co piątek nowy post na Facebooku
Jeżeli podoba ci się mój sposób pisania, to zaobserwuj mnie w swoim ulubionym social medium, aby tego typu artykuły wyświetlały Ci się częściej.
Beniamin Spyra
Founder Contenty.pl
Obserwuj, gdzie Ci wygodnie:
Artykuł nie wyczerpał twojej ciekawości?
Dopytaj o szczegół, który Cię zastanawia.
Najnowsze komentarze